prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću u promociji turističkih destinacija
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću u promociji turističkih destinacija
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. urn:nbn:hr:162:053668

Novaković, Tea
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Novaković, T. (2016). Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću u promociji turističkih destinacija (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:053668

Novaković, Tea. "Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću u promociji turističkih destinacija." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:053668

Novaković, Tea. "Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću u promociji turističkih destinacija." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:053668

Novaković, T. (2016). 'Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću u promociji turističkih destinacija', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:053668

Novaković T. Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću u promociji turističkih destinacija [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2016 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:053668

T. Novaković, "Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću u promociji turističkih destinacija", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:053668

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.