završni rad
Marketing neprofitnih organizacija na primjeru Muzeja suvremene umjetnosti
Gospić: Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2021. urn:nbn:hr:107:846437

Colić, Ante
Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću
Poslovni odjel

Citirajte ovaj rad

Colić, A. (2021). Marketing neprofitnih organizacija na primjeru Muzeja suvremene umjetnosti (Završni rad). Gospić: Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:846437

Colić, Ante. "Marketing neprofitnih organizacija na primjeru Muzeja suvremene umjetnosti." Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:846437

Colić, Ante. "Marketing neprofitnih organizacija na primjeru Muzeja suvremene umjetnosti." Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:846437

Colić, A. (2021). 'Marketing neprofitnih organizacija na primjeru Muzeja suvremene umjetnosti', Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:846437

Colić A. Marketing neprofitnih organizacija na primjeru Muzeja suvremene umjetnosti [Završni rad]. Gospić: Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću; 2021 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:846437

A. Colić, "Marketing neprofitnih organizacija na primjeru Muzeja suvremene umjetnosti", Završni rad, Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, Gospić, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:846437

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.