prikaz prve stranice dokumenta Analiza marketinškog miksa na primjeru Novog lista d.d. Rijeka
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza marketinškog miksa na primjeru Novog lista d.d. Rijeka
Rijeka: Veleučilište u Rijeci, 2019. urn:nbn:hr:125:274483

Rosanda, Sandra
Veleučilište u Rijeci

Citirajte ovaj rad

Rosanda, S. (2019). Analiza marketinškog miksa na primjeru Novog lista d.d. Rijeka (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:274483

Rosanda, Sandra. "Analiza marketinškog miksa na primjeru Novog lista d.d. Rijeka." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:274483

Rosanda, Sandra. "Analiza marketinškog miksa na primjeru Novog lista d.d. Rijeka." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:274483

Rosanda, S. (2019). 'Analiza marketinškog miksa na primjeru Novog lista d.d. Rijeka', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:274483

Rosanda S. Analiza marketinškog miksa na primjeru Novog lista d.d. Rijeka [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2019 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:274483

S. Rosanda, "Analiza marketinškog miksa na primjeru Novog lista d.d. Rijeka", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:274483

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.