prikaz prve stranice dokumenta PRAĆENJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA KD  AUTOTROLEJ UVOĐENJEM NORME ISO 9001
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
PRAĆENJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA KD AUTOTROLEJ UVOĐENJEM NORME ISO 9001
Rijeka: Veleučilište u Rijeci, 2017. urn:nbn:hr:125:193635

Perković, Bernarda
Veleučilište u Rijeci
Poslovni odjel

Citirajte ovaj rad

Perković, B. (2017). PRAĆENJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA KD AUTOTROLEJ UVOĐENJEM NORME ISO 9001 (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:193635

Perković, Bernarda. "PRAĆENJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA KD AUTOTROLEJ UVOĐENJEM NORME ISO 9001." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:193635

Perković, Bernarda. "PRAĆENJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA KD AUTOTROLEJ UVOĐENJEM NORME ISO 9001." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:193635

Perković, B. (2017). 'PRAĆENJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA KD AUTOTROLEJ UVOĐENJEM NORME ISO 9001', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:193635

Perković B. PRAĆENJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA KD AUTOTROLEJ UVOĐENJEM NORME ISO 9001 [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2017 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:193635

B. Perković, "PRAĆENJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA KD AUTOTROLEJ UVOĐENJEM NORME ISO 9001", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:193635

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.