prikaz prve stranice dokumenta Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske
Zagreb: Sveučilište VERN, 2021. urn:nbn:hr:146:104175

Mitrović, Marin
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Mitrović, M. (2021). Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175

Mitrović, Marin. "Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175

Mitrović, Marin. "Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175

Mitrović, M. (2021). 'Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175

Mitrović M. Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175

M. Mitrović, "Primjena elemenata strateškog upravljanja brendom na primjeru Republike Hrvatske", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:104175

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.