prikaz prve stranice dokumenta Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu
Zagreb: Veleučilište VERN, 2018. urn:nbn:hr:146:183231

Drapić, Ivan
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Drapić, I. (2018). Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231

Drapić, Ivan. "Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231

Drapić, Ivan. "Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231

Drapić, I. (2018). 'Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231

Drapić I. Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231

I. Drapić, "Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.