prikaz prve stranice dokumenta Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata
Zagreb: Veleučilište VERN, 2017. urn:nbn:hr:146:393872

Krajcar, Tihana
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Krajcar, T. (2017). Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:393872

Krajcar, Tihana. "Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata." Završni rad, Sveučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:393872

Krajcar, Tihana. "Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata." Završni rad, Sveučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:393872

Krajcar, T. (2017). 'Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 24.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:393872

Krajcar T. Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2017 [pristupljeno 24.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:393872

T. Krajcar, "Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:393872

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.