prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća
Zagreb: Veleučilište VERN, 2018. urn:nbn:hr:146:761955

Božić, Valentina
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Božić, V. (2018). Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955

Božić, Valentina. "Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955

Božić, Valentina. "Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955

Božić, V. (2018). 'Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955

Božić V. Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955

V. Božić, "Utjecaj alternativnih metoda vrednovanja potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:761955

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.