završni rad
Analiza percepcije komunikacijskih vještina u hotelskom poslovanju na odabranom primjeru
Zagreb: Veleučilište VERN, 2019. urn:nbn:hr:146:441748

Tomaš, Ivana
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Tomaš, I. (2019). Analiza percepcije komunikacijskih vještina u hotelskom poslovanju na odabranom primjeru (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441748

Tomaš, Ivana. "Analiza percepcije komunikacijskih vještina u hotelskom poslovanju na odabranom primjeru." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441748

Tomaš, Ivana. "Analiza percepcije komunikacijskih vještina u hotelskom poslovanju na odabranom primjeru." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441748

Tomaš, I. (2019). 'Analiza percepcije komunikacijskih vještina u hotelskom poslovanju na odabranom primjeru', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441748

Tomaš I. Analiza percepcije komunikacijskih vještina u hotelskom poslovanju na odabranom primjeru [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441748

I. Tomaš, "Analiza percepcije komunikacijskih vještina u hotelskom poslovanju na odabranom primjeru", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441748

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.