prikaz prve stranice dokumenta Proces brendiranja i promocije grada Vukovara kao turističke destinacije
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Proces brendiranja i promocije grada Vukovara kao turističke destinacije
Zagreb: Sveučilište VERN, 2019. urn:nbn:hr:146:698953

Grubišić, Matea
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Grubišić, M. (2019). Proces brendiranja i promocije grada Vukovara kao turističke destinacije (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:698953

Grubišić, Matea. "Proces brendiranja i promocije grada Vukovara kao turističke destinacije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:698953

Grubišić, Matea. "Proces brendiranja i promocije grada Vukovara kao turističke destinacije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:698953

Grubišić, M. (2019). 'Proces brendiranja i promocije grada Vukovara kao turističke destinacije', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:698953

Grubišić M. Proces brendiranja i promocije grada Vukovara kao turističke destinacije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:698953

M. Grubišić, "Proces brendiranja i promocije grada Vukovara kao turističke destinacije", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:698953

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.