prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj influencera na potrošače
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj influencera na potrošače
Zagreb: Veleučilište VERN, 2019. urn:nbn:hr:146:210035

Paladin, Jana
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Paladin, J. (2019). Utjecaj influencera na potrošače (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:210035

Paladin, Jana. "Utjecaj influencera na potrošače." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:210035

Paladin, Jana. "Utjecaj influencera na potrošače." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:210035

Paladin, J. (2019). 'Utjecaj influencera na potrošače', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 25.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:210035

Paladin J. Utjecaj influencera na potrošače [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 25.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:210035

J. Paladin, "Utjecaj influencera na potrošače", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:210035

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.