prikaz prve stranice dokumenta Zadovoljstvo zaposlenika hotela Sveti Križ i strategija njihovog zadržavanja
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Zadovoljstvo zaposlenika hotela Sveti Križ i strategija njihovog zadržavanja
Zagreb: Veleučilište VERN, 2020. urn:nbn:hr:146:399901

Pavlinović, Mihovil
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Pavlinović, M. (2020). Zadovoljstvo zaposlenika hotela Sveti Križ i strategija njihovog zadržavanja (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:399901

Pavlinović, Mihovil. "Zadovoljstvo zaposlenika hotela Sveti Križ i strategija njihovog zadržavanja." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:399901

Pavlinović, Mihovil. "Zadovoljstvo zaposlenika hotela Sveti Križ i strategija njihovog zadržavanja." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:399901

Pavlinović, M. (2020). 'Zadovoljstvo zaposlenika hotela Sveti Križ i strategija njihovog zadržavanja', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:399901

Pavlinović M. Zadovoljstvo zaposlenika hotela Sveti Križ i strategija njihovog zadržavanja [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:399901

M. Pavlinović, "Zadovoljstvo zaposlenika hotela Sveti Križ i strategija njihovog zadržavanja", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:399901

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.