prikaz prve stranice dokumenta Analiza uloga digitalnih influencera u promociji odabranih modnih brendova
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza uloga digitalnih influencera u promociji odabranih modnih brendova
Zagreb: Veleučilište VERN, 2020. urn:nbn:hr:146:379326

Malobabić, Hana
Veleučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Malobabić, H. (2020). Analiza uloga digitalnih influencera u promociji odabranih modnih brendova (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:379326

Malobabić, Hana. "Analiza uloga digitalnih influencera u promociji odabranih modnih brendova." Završni rad, Veleučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:379326

Malobabić, Hana. "Analiza uloga digitalnih influencera u promociji odabranih modnih brendova." Završni rad, Veleučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:379326

Malobabić, H. (2020). 'Analiza uloga digitalnih influencera u promociji odabranih modnih brendova', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 26.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:379326

Malobabić H. Analiza uloga digitalnih influencera u promociji odabranih modnih brendova [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2020 [pristupljeno 26.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:379326

H. Malobabić, "Analiza uloga digitalnih influencera u promociji odabranih modnih brendova", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:379326

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.