prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj Instagrama na promociju brenda Gymshark
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj Instagrama na promociju brenda Gymshark
Zagreb: Veleučilište VERN, 2020. urn:nbn:hr:146:863074

Telišman, Patricia
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Telišman, P. (2020). Utjecaj Instagrama na promociju brenda Gymshark (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:863074

Telišman, Patricia. "Utjecaj Instagrama na promociju brenda Gymshark." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:863074

Telišman, Patricia. "Utjecaj Instagrama na promociju brenda Gymshark." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:863074

Telišman, P. (2020). 'Utjecaj Instagrama na promociju brenda Gymshark', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 23.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:863074

Telišman P. Utjecaj Instagrama na promociju brenda Gymshark [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 23.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:863074

P. Telišman, "Utjecaj Instagrama na promociju brenda Gymshark", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:863074

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.