prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje
Zagreb: Veleučilište VERN, 2018. urn:nbn:hr:146:512082

Bilić, Ivan
Veleučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Bilić, I. (2018). Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082

Bilić, Ivan. "Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082

Bilić, Ivan. "Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082

Bilić, I. (2018). 'Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 27.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082

Bilić I. Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 27.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082

I. Bilić, "Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.