prikaz prve stranice dokumenta Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda
Zagreb: Veleučilište VERN, 2018. urn:nbn:hr:146:818186

Ileković, Lea
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Ileković, L. (2018). Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

Ileković, Lea. "Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

Ileković, Lea. "Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

Ileković, L. (2018). 'Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

Ileković L. Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

L. Ileković, "Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.