prikaz prve stranice dokumenta Ljubavna priča kao element brendiranja destinacije u hrvatskom turizmu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Ljubavna priča kao element brendiranja destinacije u hrvatskom turizmu
Zagreb: Sveučilište VERN, 2021. urn:nbn:hr:146:131269

Kosović, Koraljka
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Kosović, K. (2021). Ljubavna priča kao element brendiranja destinacije u hrvatskom turizmu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:131269

Kosović, Koraljka. "Ljubavna priča kao element brendiranja destinacije u hrvatskom turizmu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:131269

Kosović, Koraljka. "Ljubavna priča kao element brendiranja destinacije u hrvatskom turizmu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:131269

Kosović, K. (2021). 'Ljubavna priča kao element brendiranja destinacije u hrvatskom turizmu', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:131269

Kosović K. Ljubavna priča kao element brendiranja destinacije u hrvatskom turizmu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:131269

K. Kosović, "Ljubavna priča kao element brendiranja destinacije u hrvatskom turizmu", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:131269

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.