prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja
Zagreb: Veleučilište VERN, 2018. urn:nbn:hr:146:282310

Bach, Dominik
Veleučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Bach, D. (2018). Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310

Bach, Dominik. "Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310

Bach, Dominik. "Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310

Bach, D. (2018). 'Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 26.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310

Bach D. Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 26.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310

D. Bach, "Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.