završni rad
Glazbene agencije na društvenim medijima na primjeru Euromusic agency d.o.o.
Zagreb: Sveučilište VERN, 2021. urn:nbn:hr:146:896255

Modlic, Barbara
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Modlic, B. (2021). Glazbene agencije na društvenim medijima na primjeru Euromusic agency d.o.o. (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:896255

Modlic, Barbara. "Glazbene agencije na društvenim medijima na primjeru Euromusic agency d.o.o.." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:896255

Modlic, Barbara. "Glazbene agencije na društvenim medijima na primjeru Euromusic agency d.o.o.." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:896255

Modlic, B. (2021). 'Glazbene agencije na društvenim medijima na primjeru Euromusic agency d.o.o.', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 30.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:896255

Modlic B. Glazbene agencije na društvenim medijima na primjeru Euromusic agency d.o.o. [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 30.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:896255

B. Modlic, "Glazbene agencije na društvenim medijima na primjeru Euromusic agency d.o.o.", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:896255

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.