prikaz prve stranice dokumenta Analiza alata odnosa s javnošću i njihova uloga u unapređenju poslovanja turističkih agencija
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza alata odnosa s javnošću i njihova uloga u unapređenju poslovanja turističkih agencija
Zagreb: Sveučilište VERN, 2021. urn:nbn:hr:146:765240

Matulec, Lea
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Matulec, L. (2021). Analiza alata odnosa s javnošću i njihova uloga u unapređenju poslovanja turističkih agencija (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:765240

Matulec, Lea. "Analiza alata odnosa s javnošću i njihova uloga u unapređenju poslovanja turističkih agencija." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:765240

Matulec, Lea. "Analiza alata odnosa s javnošću i njihova uloga u unapređenju poslovanja turističkih agencija." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:765240

Matulec, L. (2021). 'Analiza alata odnosa s javnošću i njihova uloga u unapređenju poslovanja turističkih agencija', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:765240

Matulec L. Analiza alata odnosa s javnošću i njihova uloga u unapređenju poslovanja turističkih agencija [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:765240

L. Matulec, "Analiza alata odnosa s javnošću i njihova uloga u unapređenju poslovanja turističkih agencija", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:765240

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.