prikaz prve stranice dokumenta Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća
Zagreb: Veleučilište VERN, 2017. urn:nbn:hr:146:874923

Miloš, Antonela
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Miloš, A. (2017). Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:874923

Miloš, Antonela. "Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:874923

Miloš, Antonela. "Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:874923

Miloš, A. (2017). 'Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:874923

Miloš A. Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2017 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:874923

A. Miloš, "Uloga i značaj upravljanja odnosa s kupcima u poslovnoj strategiji poduzeća na primjeru odabranog poduzeća", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:874923

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.