prikaz prve stranice dokumenta Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća
Zagreb: Veleučilište VERN, 2018. urn:nbn:hr:146:402061

Janiška, Leon
Veleučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Janiška, L. (2018). Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061

Janiška, Leon. "Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061

Janiška, Leon. "Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061

Janiška, L. (2018). 'Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 18.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061

Janiška L. Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 18.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061

L. Janiška, "Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.