prikaz prve stranice dokumenta Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru
Zagreb: Veleučilište VERN, 2018. urn:nbn:hr:146:528141

Pleskalt, Vilim
Veleučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Pleskalt, V. (2018). Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:528141

Pleskalt, Vilim. "Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:528141

Pleskalt, Vilim. "Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:528141

Pleskalt, V. (2018). 'Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 26.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:528141

Pleskalt V. Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 26.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:528141

V. Pleskalt, "Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:528141

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.