završni rad
Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću
Zagreb: Veleučilište VERN, 2017. urn:nbn:hr:146:693494

Petričević, Doris
Veleučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Petričević, D. (2017). Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:693494

Petričević, Doris. "Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću." Završni rad, Veleučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:693494

Petričević, Doris. "Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću." Završni rad, Veleučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:693494

Petričević, D. (2017). 'Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 29.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:693494

Petričević D. Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2017 [pristupljeno 29.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:693494

D. Petričević, "Utjecaj novih medija na rad hrvatskih agencija za odnose s javnošću", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:693494

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.