prikaz prve stranice dokumenta Uloga redizajna logotipa u komunikaciji poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga redizajna logotipa u komunikaciji poduzeća
Zagreb: Veleučilište VERN, 2019. urn:nbn:hr:146:093227

Jurjević, Danijela
Veleučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Jurjević, D. (2019). Uloga redizajna logotipa u komunikaciji poduzeća (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:093227

Jurjević, Danijela. "Uloga redizajna logotipa u komunikaciji poduzeća." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:093227

Jurjević, Danijela. "Uloga redizajna logotipa u komunikaciji poduzeća." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:093227

Jurjević, D. (2019). 'Uloga redizajna logotipa u komunikaciji poduzeća', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 28.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:093227

Jurjević D. Uloga redizajna logotipa u komunikaciji poduzeća [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 28.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:093227

D. Jurjević, "Uloga redizajna logotipa u komunikaciji poduzeća", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:093227

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.