prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike
Zagreb: Veleučilište VERN, 2019. urn:nbn:hr:146:070662

Zrakić, Katarina
Veleučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Zrakić, K. (2019). Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

Zrakić, Katarina. "Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

Zrakić, Katarina. "Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

Zrakić, K. (2019). 'Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 21.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

Zrakić K. Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 21.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

K. Zrakić, "Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.