prikaz prve stranice dokumenta Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja
Zagreb: Veleučilište VERN, 2017. urn:nbn:hr:146:301971

Teufiković, Fran
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Teufiković, F. (2017). Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971

Teufiković, Fran. "Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja." Završni rad, Sveučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971

Teufiković, Fran. "Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja." Završni rad, Sveučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971

Teufiković, F. (2017). 'Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 16.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971

Teufiković F. Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2017 [pristupljeno 16.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971

F. Teufiković, "Komunikacijske vještine u procesu upravljanja korisničkom podrškom - studija slučaja", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:301971

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.