prikaz prve stranice dokumenta Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar
Zagreb: Veleučilište VERN, 2019. urn:nbn:hr:146:401497

Tulić, Marija
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Tulić, M. (2019). Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401497

Tulić, Marija. "Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401497

Tulić, Marija. "Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401497

Tulić, M. (2019). 'Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401497

Tulić M. Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401497

M. Tulić, "Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401497

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.