prikaz prve stranice dokumenta Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice
Zagreb: Veleučilište VERN, 2019. urn:nbn:hr:146:729463

Mijatović, Filip
Veleučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Mijatović, F. (2019). Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463

Mijatović, Filip. "Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463

Mijatović, Filip. "Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463

Mijatović, F. (2019). 'Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, citirano: 20.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463

Mijatović F. Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 20.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463

F. Mijatović, "Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.