prikaz prve stranice dokumenta Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća
Zagreb: Veleučilište VERN, 2019. urn:nbn:hr:146:233245

Čakanović, Tihana
Veleučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Čakanović, T. (2019). Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:233245

Čakanović, Tihana. "Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:233245

Čakanović, Tihana. "Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:233245

Čakanović, T. (2019). 'Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 23.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:233245

Čakanović T. Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 23.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:233245

T. Čakanović, "Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:233245

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.