prikaz prve stranice dokumenta Specifičnosti komunikacije automobilskih kompanija na društvenim mrežama
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Specifičnosti komunikacije automobilskih kompanija na društvenim mrežama
Zagreb: Veleučilište VERN, 2019. urn:nbn:hr:146:795565

Postružin, Lucija
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Postružin, L. (2019). Specifičnosti komunikacije automobilskih kompanija na društvenim mrežama (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795565

Postružin, Lucija. "Specifičnosti komunikacije automobilskih kompanija na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795565

Postružin, Lucija. "Specifičnosti komunikacije automobilskih kompanija na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795565

Postružin, L. (2019). 'Specifičnosti komunikacije automobilskih kompanija na društvenim mrežama', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795565

Postružin L. Specifičnosti komunikacije automobilskih kompanija na društvenim mrežama [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795565

L. Postružin, "Specifičnosti komunikacije automobilskih kompanija na društvenim mrežama", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795565

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.