prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama
Zagreb: Veleučilište VERN, 2019. urn:nbn:hr:146:139756

Tomas, Isabella
Veleučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Tomas, I. (2019). Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756

Tomas, Isabella. "Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756

Tomas, Isabella. "Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756

Tomas, I. (2019). 'Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, citirano: 25.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756

Tomas I. Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 25.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756

I. Tomas, "Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.