Rajčić, L. (2020). Uloga društvenih medija u promociji odabranih političkih stranaka na parlamentarnim izborima 2020. godine (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:047635
Rajčić, Lucija. "Uloga društvenih medija u promociji odabranih političkih stranaka na parlamentarnim izborima 2020. godine." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:047635
Rajčić, Lucija. "Uloga društvenih medija u promociji odabranih političkih stranaka na parlamentarnim izborima 2020. godine." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:047635
Rajčić, L. (2020). 'Uloga društvenih medija u promociji odabranih političkih stranaka na parlamentarnim izborima 2020. godine', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:047635
Rajčić L. Uloga društvenih medija u promociji odabranih političkih stranaka na parlamentarnim izborima 2020. godine [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:047635
L. Rajčić, "Uloga društvenih medija u promociji odabranih političkih stranaka na parlamentarnim izborima 2020. godine", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:047635