prikaz prve stranice dokumenta Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću
Zagreb: Veleučilište VERN, 2018. urn:nbn:hr:146:838582

Grebenar, Zvonimir
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Grebenar, Z. (2018). Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838582

Grebenar, Zvonimir. "Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838582

Grebenar, Zvonimir. "Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838582

Grebenar, Z. (2018). 'Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838582

Grebenar Z. Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838582

Z. Grebenar, "Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838582

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.