prikaz prve stranice dokumenta Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta
Zagreb: Sveučilište VERN, 2018. urn:nbn:hr:146:224642

Goluža, Marta
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Goluža, M. (2018). Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

Goluža, Marta. "Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

Goluža, Marta. "Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

Goluža, M. (2018). 'Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

Goluža M. Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

M. Goluža, "Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.