prikaz prve stranice dokumenta Implementacija strategija marketinga na impulzivnu online potrošnju potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Implementacija strategija marketinga na impulzivnu online potrošnju potrošača
Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. urn:nbn:hr:180:455954

Mlinarić, Dario
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Mlinarić, D. (2018). Implementacija strategija marketinga na impulzivnu online potrošnju potrošača (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:455954

Mlinarić, Dario. "Implementacija strategija marketinga na impulzivnu online potrošnju potrošača." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:455954

Mlinarić, Dario. "Implementacija strategija marketinga na impulzivnu online potrošnju potrošača." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:455954

Mlinarić, D. (2018). 'Implementacija strategija marketinga na impulzivnu online potrošnju potrošača', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:455954

Mlinarić D. Implementacija strategija marketinga na impulzivnu online potrošnju potrošača [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:455954

D. Mlinarić, "Implementacija strategija marketinga na impulzivnu online potrošnju potrošača", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:455954

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.