prikaz prve stranice dokumenta MARKETINŠKI KONCEPT „CROWDFUNDINGA“
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
MARKETINŠKI KONCEPT „CROWDFUNDINGA“
Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. urn:nbn:hr:180:172929

Majher, Luka
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Majher, L. (2019). MARKETINŠKI KONCEPT „CROWDFUNDINGA“ (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:172929

Majher, Luka. "MARKETINŠKI KONCEPT „CROWDFUNDINGA“." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:172929

Majher, Luka. "MARKETINŠKI KONCEPT „CROWDFUNDINGA“." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:172929

Majher, L. (2019). 'MARKETINŠKI KONCEPT „CROWDFUNDINGA“', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:172929

Majher L. MARKETINŠKI KONCEPT „CROWDFUNDINGA“ [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:172929

L. Majher, "MARKETINŠKI KONCEPT „CROWDFUNDINGA“", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:172929

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.