prikaz prve stranice dokumenta MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE
Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. urn:nbn:hr:180:576875

Špoljar, Marija
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Špoljar, M. (2019). MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875

Špoljar, Marija. "MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875

Špoljar, Marija. "MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875

Špoljar, M. (2019). 'MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 25.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875

Špoljar M. MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 25.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875

M. Špoljar, "MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.