prikaz prve stranice dokumenta NAČINI PRIVLAČENJA PAŽNJE POTROŠAČA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
NAČINI PRIVLAČENJA PAŽNJE POTROŠAČA
Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. urn:nbn:hr:180:413612

Glavač, Romano
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Glavač, R. (2018). NAČINI PRIVLAČENJA PAŽNJE POTROŠAČA (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:413612

Glavač, Romano. "NAČINI PRIVLAČENJA PAŽNJE POTROŠAČA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:413612

Glavač, Romano. "NAČINI PRIVLAČENJA PAŽNJE POTROŠAČA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:413612

Glavač, R. (2018). 'NAČINI PRIVLAČENJA PAŽNJE POTROŠAČA', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:413612

Glavač R. NAČINI PRIVLAČENJA PAŽNJE POTROŠAČA [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:413612

R. Glavač, "NAČINI PRIVLAČENJA PAŽNJE POTROŠAČA", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:413612

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.