prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU
Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. urn:nbn:hr:180:663882

Žalac, Matea
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Žalac, M. (2018). UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882

Žalac, Matea. "UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882

Žalac, Matea. "UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882

Žalac, M. (2018). 'UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 21.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882

Žalac M. UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 21.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882

M. Žalac, "UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.