prikaz prve stranice dokumenta ULOGA MARKETINGA U STRATEGIJI PODUZEĆA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
ULOGA MARKETINGA U STRATEGIJI PODUZEĆA
Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. urn:nbn:hr:180:104068

Janković, Ivana
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Janković, I. (2019). ULOGA MARKETINGA U STRATEGIJI PODUZEĆA (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:104068

Janković, Ivana. "ULOGA MARKETINGA U STRATEGIJI PODUZEĆA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:104068

Janković, Ivana. "ULOGA MARKETINGA U STRATEGIJI PODUZEĆA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:104068

Janković, I. (2019). 'ULOGA MARKETINGA U STRATEGIJI PODUZEĆA', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:104068

Janković I. ULOGA MARKETINGA U STRATEGIJI PODUZEĆA [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:104068

I. Janković, "ULOGA MARKETINGA U STRATEGIJI PODUZEĆA", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:104068

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.