prikaz prve stranice dokumenta ULOGA NEUROMARKETINGA U PRODAJNOJ STRATEGIJI
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
ULOGA NEUROMARKETINGA U PRODAJNOJ STRATEGIJI
Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. urn:nbn:hr:180:188436

Jurković, Vesna
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Jurković, V. (2019). ULOGA NEUROMARKETINGA U PRODAJNOJ STRATEGIJI (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:188436

Jurković, Vesna. "ULOGA NEUROMARKETINGA U PRODAJNOJ STRATEGIJI." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:188436

Jurković, Vesna. "ULOGA NEUROMARKETINGA U PRODAJNOJ STRATEGIJI." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:188436

Jurković, V. (2019). 'ULOGA NEUROMARKETINGA U PRODAJNOJ STRATEGIJI', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:188436

Jurković V. ULOGA NEUROMARKETINGA U PRODAJNOJ STRATEGIJI [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:188436

V. Jurković, "ULOGA NEUROMARKETINGA U PRODAJNOJ STRATEGIJI", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:188436

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.