prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ NOVIH TEHNOLOGIJA NA PROMOCIJU
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ NOVIH TEHNOLOGIJA NA PROMOCIJU
Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. urn:nbn:hr:180:907430

Tomić, Sanela
Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti

Citirajte ovaj rad

Tomić, S. (2016). UTJECAJ NOVIH TEHNOLOGIJA NA PROMOCIJU (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:907430

Tomić, Sanela. "UTJECAJ NOVIH TEHNOLOGIJA NA PROMOCIJU." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:907430

Tomić, Sanela. "UTJECAJ NOVIH TEHNOLOGIJA NA PROMOCIJU." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:907430

Tomić, S. (2016). 'UTJECAJ NOVIH TEHNOLOGIJA NA PROMOCIJU', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 18.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:907430

Tomić S. UTJECAJ NOVIH TEHNOLOGIJA NA PROMOCIJU [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 18.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:907430

S. Tomić, "UTJECAJ NOVIH TEHNOLOGIJA NA PROMOCIJU", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:907430

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.