prikaz prve stranice dokumenta UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST
Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. urn:nbn:hr:180:026114

Gal, Martina
Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti

Citirajte ovaj rad

Gal, M. (2016). UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST (Završni rad). Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:026114

Gal, Martina. "UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:026114

Gal, Martina. "UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:026114

Gal, M. (2016). 'UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:026114

Gal M. UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:026114

M. Gal, "UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:026114

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.