prikaz prve stranice dokumenta DIFERENCIRANJE I POZICIONIRANJE ENO-GASTRO TURISTIČKOG PROIZVODA TEMELJENO NA SPECIFIČNOJ PONUDI PROIZVODNJE KUPINOVOG VINA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
DIFERENCIRANJE I POZICIONIRANJE ENO-GASTRO TURISTIČKOG PROIZVODA TEMELJENO NA SPECIFIČNOJ PONUDI PROIZVODNJE KUPINOVOG VINA
Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2018. urn:nbn:hr:165:312290

Žunić, Ivana
Veleučilište u Virovitici

Citirajte ovaj rad

Žunić, I. (2018). DIFERENCIRANJE I POZICIONIRANJE ENO-GASTRO TURISTIČKOG PROIZVODA TEMELJENO NA SPECIFIČNOJ PONUDI PROIZVODNJE KUPINOVOG VINA (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:312290

Žunić, Ivana. "DIFERENCIRANJE I POZICIONIRANJE ENO-GASTRO TURISTIČKOG PROIZVODA TEMELJENO NA SPECIFIČNOJ PONUDI PROIZVODNJE KUPINOVOG VINA." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:312290

Žunić, Ivana. "DIFERENCIRANJE I POZICIONIRANJE ENO-GASTRO TURISTIČKOG PROIZVODA TEMELJENO NA SPECIFIČNOJ PONUDI PROIZVODNJE KUPINOVOG VINA." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:312290

Žunić, I. (2018). 'DIFERENCIRANJE I POZICIONIRANJE ENO-GASTRO TURISTIČKOG PROIZVODA TEMELJENO NA SPECIFIČNOJ PONUDI PROIZVODNJE KUPINOVOG VINA', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:312290

Žunić I. DIFERENCIRANJE I POZICIONIRANJE ENO-GASTRO TURISTIČKOG PROIZVODA TEMELJENO NA SPECIFIČNOJ PONUDI PROIZVODNJE KUPINOVOG VINA [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2018 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:312290

I. Žunić, "DIFERENCIRANJE I POZICIONIRANJE ENO-GASTRO TURISTIČKOG PROIZVODA TEMELJENO NA SPECIFIČNOJ PONUDI PROIZVODNJE KUPINOVOG VINA", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:312290

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.