prikaz prve stranice dokumenta E- CRM, upravljanje odnosima s klijentima na internetu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
E- CRM, upravljanje odnosima s klijentima na internetu
Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. urn:nbn:hr:165:132868

Telebar, Igor
Veleučilište u Virovitici

Citirajte ovaj rad

Telebar, I. (2016). E- CRM, upravljanje odnosima s klijentima na internetu (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:132868

Telebar, Igor. "E- CRM, upravljanje odnosima s klijentima na internetu." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:132868

Telebar, Igor. "E- CRM, upravljanje odnosima s klijentima na internetu." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:132868

Telebar, I. (2016). 'E- CRM, upravljanje odnosima s klijentima na internetu', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:132868

Telebar I. E- CRM, upravljanje odnosima s klijentima na internetu [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2016 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:132868

I. Telebar, "E- CRM, upravljanje odnosima s klijentima na internetu", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:132868

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.