prikaz prve stranice dokumenta ODNOSI S JAVNOŠĆU KAO MULTIDISCIPLINARAN SEGMENT MARKETINŠKOG MIKSA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
ODNOSI S JAVNOŠĆU KAO MULTIDISCIPLINARAN SEGMENT MARKETINŠKOG MIKSA
Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. urn:nbn:hr:165:948541

Berta, Ana-Marija
Veleučilište u Virovitici

Citirajte ovaj rad

Berta, A. M. (2016). ODNOSI S JAVNOŠĆU KAO MULTIDISCIPLINARAN SEGMENT MARKETINŠKOG MIKSA (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:948541

Berta, Ana Marija. "ODNOSI S JAVNOŠĆU KAO MULTIDISCIPLINARAN SEGMENT MARKETINŠKOG MIKSA." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:948541

Berta, Ana Marija. "ODNOSI S JAVNOŠĆU KAO MULTIDISCIPLINARAN SEGMENT MARKETINŠKOG MIKSA." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:948541

Berta, A. M. (2016). 'ODNOSI S JAVNOŠĆU KAO MULTIDISCIPLINARAN SEGMENT MARKETINŠKOG MIKSA', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:948541

Berta AM. ODNOSI S JAVNOŠĆU KAO MULTIDISCIPLINARAN SEGMENT MARKETINŠKOG MIKSA [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2016 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:948541

A. M. Berta, "ODNOSI S JAVNOŠĆU KAO MULTIDISCIPLINARAN SEGMENT MARKETINŠKOG MIKSA", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:948541

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.