prikaz prve stranice dokumenta DIGITALNI MARKETING KAO SINERGIJA MODERNE KOMUNIKACIJE
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
DIGITALNI MARKETING KAO SINERGIJA MODERNE KOMUNIKACIJE
Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2017. urn:nbn:hr:165:666614

Babić, Lea
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici

Citirajte ovaj rad

Babić, L. (2017). DIGITALNI MARKETING KAO SINERGIJA MODERNE KOMUNIKACIJE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:666614

Babić, Lea. "DIGITALNI MARKETING KAO SINERGIJA MODERNE KOMUNIKACIJE." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:666614

Babić, Lea. "DIGITALNI MARKETING KAO SINERGIJA MODERNE KOMUNIKACIJE." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:666614

Babić, L. (2017). 'DIGITALNI MARKETING KAO SINERGIJA MODERNE KOMUNIKACIJE', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 20.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:666614

Babić L. DIGITALNI MARKETING KAO SINERGIJA MODERNE KOMUNIKACIJE [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2017 [pristupljeno 20.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:666614

L. Babić, "DIGITALNI MARKETING KAO SINERGIJA MODERNE KOMUNIKACIJE", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:666614

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.