prikaz prve stranice dokumenta MARKENTIŠKI ORIJENTIRAN CRM USMJEREN NA STVARANJE I ODRŽAVANJE LOJALNOSTI
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
MARKENTIŠKI ORIJENTIRAN CRM USMJEREN NA STVARANJE I ODRŽAVANJE LOJALNOSTI
Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2019. urn:nbn:hr:165:790398

Knežević, Vedrana
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici

Citirajte ovaj rad

Knežević, V. (2019). MARKENTIŠKI ORIJENTIRAN CRM USMJEREN NA STVARANJE I ODRŽAVANJE LOJALNOSTI (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:790398

Knežević, Vedrana. "MARKENTIŠKI ORIJENTIRAN CRM USMJEREN NA STVARANJE I ODRŽAVANJE LOJALNOSTI." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:790398

Knežević, Vedrana. "MARKENTIŠKI ORIJENTIRAN CRM USMJEREN NA STVARANJE I ODRŽAVANJE LOJALNOSTI." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:790398

Knežević, V. (2019). 'MARKENTIŠKI ORIJENTIRAN CRM USMJEREN NA STVARANJE I ODRŽAVANJE LOJALNOSTI', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 21.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:790398

Knežević V. MARKENTIŠKI ORIJENTIRAN CRM USMJEREN NA STVARANJE I ODRŽAVANJE LOJALNOSTI [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2019 [pristupljeno 21.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:790398

V. Knežević, "MARKENTIŠKI ORIJENTIRAN CRM USMJEREN NA STVARANJE I ODRŽAVANJE LOJALNOSTI", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:790398

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.