prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ MEDIJA NA OGLAŠAVANJE
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ MEDIJA NA OGLAŠAVANJE
Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2020. urn:nbn:hr:165:290672

Rukavina, Antun
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici

Citirajte ovaj rad

Rukavina, A. (2020). UTJECAJ MEDIJA NA OGLAŠAVANJE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:290672

Rukavina, Antun. "UTJECAJ MEDIJA NA OGLAŠAVANJE." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:290672

Rukavina, Antun. "UTJECAJ MEDIJA NA OGLAŠAVANJE." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:290672

Rukavina, A. (2020). 'UTJECAJ MEDIJA NA OGLAŠAVANJE', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 27.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:290672

Rukavina A. UTJECAJ MEDIJA NA OGLAŠAVANJE [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2020 [pristupljeno 27.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:290672

A. Rukavina, "UTJECAJ MEDIJA NA OGLAŠAVANJE", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:290672

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.